© Kauneushuone Aurora 2021
Build by
![Aurora Soho_French Vanilla logo_musta_1200x628 Aurora Sohon logo.](https://www.kauneushuoneaurora.fi/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Aurora-Soho_French-Vanilla-logo_musta_1200x628-oyl8t9n2q6g8os3pffjkj03fuxqk23je8fecy9fz5o.png)
Siirrä tai peruuta aika tarvittaessa vähintään 24 tuntia ennen varatun ajan alkamista. Ajanvarausta ei voi peruuttaa tai siirtää sähköpostitse tai tekstiviestillä, vaan aika peruutetaan soittamalla. Ainoastaan aukioloaikojen ulkopuolella peruutuksen voi lähettää viestillä. Tällöin pätevät samat alla olevat ehdot.
Alle 24 tunnin sisällä peruutetusta tai siirretystä ajasta perimme 50 % varatun palvelun hinnasta. Alle kaksi tuntia ennen varattua aikaa tai kokonaan peruuttamattomasta ajasta veloitamme 90 prosenttia varatun palvelun hinnasta.
Äkillisissä sairaustapauksissa asiakas sitoutuu varaamaan uuden ajan edellisen tilalle, jos sairastuminen tapahtuu alle 24 tuntia ennen varattua aikaa. Jos varattu uusi aika peruutetaan, veloitamme 90 %:a palvelun hinnasta. Asiakkaan on ilmoitettava sairastumisesta vähintään kaksi tuntia ennen varatun ajan alkamista puhelimitse. Jos peruutus tapahtuu tätä myöhemmin, veloitamme 90 %:a palvelun hinnasta. Jos sairaustapauksessa aikaa ei siirretä ja ilmoittaminen tapahtuu alle 24 tuntia ennen varattua aikaa, veloitetaan 50 % palvelun hinnasta. Jos ilmoittaminen tapahtuu alle kaksi tuntia varatusta ajasta, eikä aikaa siirretä, palvelun hinta veloitetaan kokonaisuudessaan.
Asiakkaan äkillisissä sairastapauksissa asiakkaalla on mahdollisuus siirtää varaamaansa aikaa kerran veloituksetta uuteen ajankohtaan 1 kk sisällä alkuperäisestä ajasta. Uudella ajalla ei ole peruutus- eikä siirtomahdollisuutta veloituksetta.
Jos asiakas myöhästyy yli 15 minuuttia palvelun alkamisesta, tekijällä on oikeus siirtää tai perua aika. Jos myöhästymisen vuoksi aikaa ei jää tarpeeksi palvelun tuottamista varten, tekijällä on oikeus periä palvelun mukainen hinta asiakkaalta.
Varatessasi aikaa joko nettiajavarauksen kautta tai puhelimitse, sinulta pyydetään osoitetiedot. Voit tutustua tietosuojaselosteeseen täällä.
Varaamalla ajan hyväksyt nämä varausehdot. Varaus on sitova varaushetkestä alkaen, riippumatta siitä tehtiinkö varaus puhelimitse vai netissä. Samalla annat suostumuksesi tekijälle ottaa yhteyttä ajanvarausta tai palvelua koskien puhelimitse, tekstiviestillä, sähköpostitse tai Messenger-viestillä.
Pidätän oikeuden varausehtoja koskeviin muutoksiin.
Päivitetty 16.12.2021.
Huomioithan, että työskentelytila ei ole sopiva lapsille. Se ei myöskään välttämättä sovi kemikaalien takia voimakkaasti hajusteallergisille asiakkaille. Ilmoitathan varausta tehdessäsi, jos kärsit voimakkaista allergioista tai jos olet saanut allergisen reaktion aiemmin esimerkiksi ripsipidennysten laiton yhteydessä.
Tekijä ei ole vastuussa tai velvollinen palauttamaan palvelun hintaa, jos hän ei pysty jatkamaan palvelua asiakkaan omista syistä johtuen. Ripsipidennyksissä allergiatapauksessa ripsikuitujen poistaminen tehdään veloituksetta, jos tekijä katsoo sen olevan tarpeen. Allergiatapauksissa tekijä ei ole velvollinen palauttamaan rahoja.
Jos olet ottanut ripsipidennyksen muualla kuin Kauneushuone Aurorassa ja olet tulossa huoltoon, varaa varmuuden vuoksi uusien ripsipidennysten aika. Mikäli lyhyempi huoltoaika on riittävä, veloitetaan normaali huollon hinta.
Huollan vain ammattitaitoista jälkeä. Kauneushuone Aurora ei tee ripsipidennyksiä alle 18-vuotiaille. Ikäraja ripsien kestotaivutukseen ja kulmien laminointiin on 16 vuotta.
Käytä lahjakortti sen voimassaolon aikana. Lahjakortti katsotaan käytetyksi, jos hoitoa ei lunasteta sen voimassaolon aikana.
Saavuthan paikalle vasta sovittuna aikana ja yksin. Tämä on tärkeää, jotta ehdin muun muassa puhdistaa työtilan tarkasti asiakkaiden välissä. Otathan muut huomioon, etkä suihkuta hajuvettä tullessasi juuri kaunistautumaan.
Ethän käytä piilolinssejä ripsipidennysten laiton tai Lash Liftin aikana.
Puhdista ripset ja/tai kulmat huolellisesti ennen palveluun tuloa. Voimakkaan meikin poistosta veloitetaan viisi euroa. Jos silmä- tai kulmameikki (ripsiväri, eyeliner, luomi- tai kulmaväri) joudutaan poistamaan paikan päällä meikinpoistoaineella, se voi vaikuttaa ripsipidennysten pysyvyyteen. Tällöin myöskään takuuhuolto ei ole voimassa.
Huomioithan, että takuuhuolto edellyttää, että ripset/muu toimenpide on tehty Aurorassa, ripsishampoo tai muu suositeltu hoitotuote on ostettu Aurorasta ja annettuja kotihoito-ohjeita on noudatettu. Takuu on voimassa, jos ripset/kulmat ovat olleet kauneushoitoon tullessa puhtaat, olet huolehtinut ripsipidennysten puhdistamisesta ohjeiden mukaan ja olet ollut Auroraan hoidosta viikon sisällä yhteydessä.
Noudatathan sinulle suositeltuja huoltovälejä. Jos tulet esimerkiksi volyymiripsihuoltoon neljän viikon jälkeen, luonnonripsesi kuituineen ovat kasvaneet niin paljon, että suurin osa kuiduista on poistettava. Lisäksi pidennyksiä on lähtenyt runsaasti irti huoltovälin venyessä. Tilanne katsotaan tapauskohtaisesti ja asiakkaalle kerrotaan, jos pitkittyneellä huoltovälillä on vaikutus huoltohintaan.
Jos olet ottanut ripsipidennyksen muualla kuin Kauneushuone Aurorassa ja olet tulossa huoltoon, tai suositeltu huoltovälisi on venynyt, varaa varmuuden vuoksi uusien ripsipidennysten aika. Mikäli huomaan, että normaali huoltoaika on riittävä, ja aiemmat kuidut ovat asennettu oikein, veloitan normaalin huollon hinnan. On tärkeää, että lähdet kotiin turvallisilla ja kauniilla ripsillä.
Kauneushuoneen hoitopöydän korkeudensäätö on sähköinen. Työtila sijaitsee 1. kerroksessa. Sisääntulossa ei ole portaita.
Katso lisää valmistautumis- ja kotihoito-ohjeita täältä.
Tekemilläni ripsipidennyksillä on viikon takuu, jos ripsiä on lähtenyt 50 % tai enemmän ilman omaa ripseä ensimmäisen viikon aikana. Huomioithan, että luonnonripsiä irtoaa päivittäin normaalisti noin 1–4 kappaletta. Tiesitkö, että syksyllä ihmisilläkin on ”karvanlähtöaika”, jolloin ripset uusiutuvat normaalia nopeammin? Tähän voi vaikuttaa muun muassa vähentyvä auringon UV-säteilyn määrä, mikä taas vaikuttaa D3-vitamiinitasoon.
Jos huomaat Lash Liftin tai Brow Liftin vaikutuksen jääneen lieväksi, ota minuun yhteyttä mahdollisimman pian, viimeistään seitsemän vuorokauden sisällä käsittelystä. Arvioin tilanteen aina tapauskohtaisesti. Takuukorjaus velvoittaa, että annettuja kotihoito-ohjeita on noudatettu: älä altista käsiteltyä aluetta vedelle, hikoilulle tai suihkurusketukselle 24 tuntiin. Ei saunaa, solariumia tai föönausta 48 tuntiin hoidon jälkeen. Ethän myöskään hiero ripsiä tai kulmia, sillä niiden muoto saattaa muuttua. Älä käytä alueella öljymäisiä tuotteita ennen käsittelyä vähintään kuukauteen.
Jos et jostain syystä ole tyytyväinen palvelun lopputulokseen, ota yhteyttä Auroraan mahdollisimman pian, viimeistään seitsemän vuorokauden sisällä palvelusta. Helpoiten teet sen ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: aurora.soho@kauneushuoneaurora.fi. Mukaan kannattaa liittää myös kuva aiheesta.
Veloituksettoman takuukorjauksen ehtona on kotihoito-ohjeiden noudattaminen (kts. yllä). Tmi Aurora Soholla on ensisijaisesti oikeus korjata virheensä. Reklamaatio-oikeus umpeutuu, mikäli asiakas itse tai toinen tekijä on tehnyt muutoksia ripsiin tai kulmiin Aurorassa käynnin jälkeen.
Mielipiteen muuttaminen ei oikeuta takuukorjaukseen.
Jo kerran suoritetulle takuuhuollolle ei ole takuuta. Sama henkilö voi vedota takuuseen kerran kuudessa kuukaudessa.
Ripsienpidennyksissä yksittäisen kolon korjaus ei kuulu takuuseen. Touch up -huollolle eli pikahuollolle ei ole takuuta.
Huomoithan, että raskauden ja imetyksen aikana hormonitoiminta voi merkittävästi vaikuttaa ripsikuitujen pysyvyyteen tai Lash ja Brow Liftin tuloksiin. Takuu ei ole voimassa raskaus- tai imetysaikana.
© Kauneushuone Aurora 2021
Build by